Gå til innhold

Dere med Acta Grako

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det.

Og jenta vår sitter bakovervendt.

Når vi tar av henne selene, da holder vi fingeren inni hullet forran på setet, og trykker ned knappen, slik at selene blir gode og slakke.

Når vi fester henne så fester vi selene og så strammer vi selene med den sele-biten som kommer ut av dey hullet midt fremme på setet.

Hvordan gjør dere det?

Nå har selen begynt å slise seg opp, og setter seg fast inni setet ett sted, og så av og til så setter den stramme reima som jeg kaller det seg fast og da får jeg ikke strammet selene.

Vi har bestilt nye seler....

Noen andre som har opplevd dette*?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår (2,5år) bruker dette setet og vi fester og løser henne akkurat slik du beskriver. Setet brukte vi også til storebror og da det var brukt i ca.3,5 år syns jeg at selestrammeren var blitt ganske slitt. Så da bestilte jeg ny strammer (ikke nye seler for de var like fine). Har ikke vært borti at selestrammeren har satt seg fast men det skyldes vel at den er så slitt.

Skrevet

Ja det er vel den selestrammeren som er slitt her også, ikke selene. Mannen som har bestilt, og det er vel starammeren som han har bestilt tenker jeg.... JA den er veldig flisete så det er nok derfor den setter seg fast....

Skrevet

Vi har akuratt snudd sete, men bruker fortsatt de selene, men trykker aldri på den knappen når vi tar av beltet..

De eneste gangene vi gjør det er når beltet er for stramt slik at vi ikke får låst det i den tingen de har mellom bena..

(gjerne når de har tykkere jakke, dress og slikt)

og stramme gjør vi også kun når vi må...

Har ikke opplevd at den har blitt slitt heller. Setet har vi brukt i 2 år nå.

Eneste som jeg syns er irriterende er at stoffet rundt isoporen på sidene sklir opp.. Det begynte det med ganske tidlig.. Har jo ikke noe å si for sikkerheten, men ser ikke noe fint ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...