Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Er ca 24 uker på vei og gått opp ca 3 kg fra normalvekt. Spiser MYE hver dag, men trener også nesten hver dag da.. Morro med voksende mage!! Fordi om jeg får en del blikk på sats..vet ikke om det er gode eller dårlige blikk da
kajfla Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 har ikke endet vekten enda. Er mye dårlig, spyr jevnt kan du si hehe er i uke 16 forresten.
C&M&H Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ja jeg har gått opp mye...12 kg i uke 27........ Men jeg skal få en sovende baby(har bestilt dette) som skal bo på mini SATS så de går nok av igjen tenker jeg... Går jeg opp like mye som sist blir jeg 90 kilo før dette er over. Herregud.... Jeg gikk heldigvis ned alt bortsett fra 2 kg sist. Så det var ikke svangerskapet som var problemet men permisjonen.... Da gikk jeg opp 6 kg som ikke gikk av, selv om jeg amma i over to år.. Men som sagt, denne gangen blir det mini SATS og ikke sofaen hjemme..
lillespiren2:) Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Hei. Jeg er omtrent 20 uker på vei nå, har gått opp 2 kg. Jeg trener også en del, passer veldig på å få i meg næring, og spiser sundt, godt og ofte:) Har alltid med meg en frukt\ eller lignende på trening også, merker blodsukkeret synker raskere nå for tiden. Jeg venter litt på magen enda jeg da, men plutselig er den vel der på meg å
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Minus 5 kg pga kvalme/nedsatt matlyst.. Er 13+6................ OOps.. ser jo nå at det vel ikke helt var det du spurte om... men, men...
BlåklokkaVest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Er 27 uker nå, og har gått opp 5,5 kg. I mine to andre svangerskap har jeg gått opp 10 kg siste 2 mnd, så jeg får nå se hva som skjer denne gangen :-)
Tante Bassa Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Har lagt på meg 5,5 kilo. Er 13 uker. Hvor skal dette ende??? hehe
Axus' girlfriend Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Uke26, +6kg. Disse kiloene kom plutselig for å si det slik, hehe. Men vises bare på magen for andre, selv om jeg ser at lårene er blitt litt slappe osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå