Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hei på alle dere igjen:-) Holdt meg unna en litt jeg nå, men lurer på noe som dere kanskje vet noe om??? Går nå da å venter på en ny liten spire( som alle jo her gjør;-)) Hadde en sa i beg. av sept, er nå i vår 4pp etter dette, Tok el test forrige pp, og har ofte( ca. 2. dag) sex...tenker jo litt på om man kan få da..ingen selvfølge, men har jo vært en gang tidligere selvom vi mista. Hva tenker dere om det??? Vi er jo fruktbare da skulle en tru;-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei:-) Ja, vi er nok fruktbare selv om vi har hatt en SA/MA.Jeg er vanligvis veldig fruktbar, men nå har det ikke skjedd noe etter MA i midten av august. Begynte ikke å prøve igjen før etter første mens hadde meldt sin ankomst (etter 5 uker). Tror at det noen ganger tar litt tid før kroppen er klar for å ta imot en spire igjen. Veldig mange er jo ekstremt fruktbar rett etterpå, mens andre trenger litt tid, sånn som meg og deg:-) Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå