Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Unnskyld at jeg spør, men om du er sykelig opptatt av sykdom? Synes du spør utrolig ofte, og virker som du er livredd for å bli syk.. Det er faktisk normalt å bli syk en gang i blandt, spesielt med småbarn i hus Ikke for å være frekk altså..
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ja, jeg er livredd for å bli syk. Særlig oppkastsyke er det jeg er ekstremt redd for. Forkjølelse og influensa tåler jeg, men omgangssyke som gir oppkast tåler jeg ikke. Det er så fælt!!!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Det har vært snakk om å gi vaksine mot rotavirus. Mange er imot å innføre det fordi det er å vaksinere mot noe som er ufarlig og muligens svekke immunforsvaret til barn å vaksinere mot sykdom som er ufarlig. Men jeg skulle ønske det ble innført vaksine mot både rotavirus og norrovirus, det hadde vært deilig!
Turid Laila Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tror ikke du klarer å unngå spysyka for resten av livet.
nr 6 på vei Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Unnskyld at jeg er frekk å sier det men med innlegg av denne type som HI til stadighet poster så er det stor fare for at jeg blir få langvarig omgangsyke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå