Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hvor mange måltider bør en baby på nesten 7 månder ha. Etter att vi har begynt med 2 grøtmåltider + middag så har jeg problemer med og få i den lille gutten min mere en 4 måltider om dagen. Desuten så er han ikke så gla i mme lenger heller. Noen som vet når dem så smått kan begynner og spise brød i stede? Vil liksom ikke begynne med det fortidlig heller. Noen som vet?
ariel78 Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Vet ikke hva som er vanlig, men min får også 4 måltider, 2 * grøt, frukt og middag. Tenkte og starte med brød snart, vet om flere på barselgruppa som gir det så hvis babyen din vil ha så bør ikke det være noe problem..
2 i talet Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 eg har nett begyndt me brød- ville ikkje ha meir graut, var heilt umuig å få i ho noko. Ho er snart 7 mnd
2 i talet Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Får 4 måltid frukost og kvelds- skive middag frukt + mm so mykje ho vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå