Gå til innhold

Forbaskede hodeskaller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ødelegger jo så mye guttetøy. Masse flott tøy i butikken som er ikke er aktuelt å kjøpe pga usmakelig trykk! Jeg føler det er forferdelig galt å "pynte" 2 åringen med dødssymboler. Hvem er det som fikk denne ideen?? HUff o' huff - hvilken mote....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg, vi har jente så slipper heldigvis dette. men grøsser hver gang jeg ser det:S

Skrevet

jeg digger det og skulle ønske jeg hadde en liten gutt å kle .. smaken er som baken ;)

Skrevet

Hehe ... synes de er tøffe, jeg. Småen på 4 mnd har både pysj og genser! (disse søte, smilende hodeskallene) Heldigvis er smaken så forskjellig!

Skrevet

De er da i svart og hvitt disse genserne i hvertfall, ingen som sier at bare gutter kan bruke det :-)

Skrevet

Enig! Var på HM og skulle finne finklær til Lucas da mina ble døpt. ALT det fine hadde jo dødningehoder.. skjote, vest, jakke, slips og mansjettknapper. Liker ikke dødnigehoder på klærne hans. han kan godt på biler og andre snille figurer på klærne om han vil, men ikke død og fordervelse

Skrevet

sant det tingeling_80, kanskje mor må på shopping ;) hadde vært stilig til de smale sorte boksen med naglebelte til :)) må shoppe før jul nå ja !!!

takk for tipset :D

Skrevet

helt enig! både jente og gutteklær. vil ikke kle snuppa mi i dødningshoder om de glitrer eller ikke

Skrevet

Hjerter er da ikke mindre makabert..:) Smaken er forskjellig. Det finnes masse klær uten disse også. Du må desverre bare leve med at andre liker andre ting enn deg...Selv har jeg gått og grøssa av blonder og lyseblått i årevis, men jeg blir da ikke sint av den grunn:)

Skrevet

whoooo! jeg elsker dødningshoder. lille har rosa kjole med sorte dødningshoder. strømpebukse med det på og annet stash. Hadde helt klart hatt det på en gutt også. Stilig. Jeg vil å ut å shoppe sorte trange jeans og naglebelte til Lille. Hihi!!

Skrevet

Hehe, jeg syns det er tøft:) Leah har en svart genser med hvite dødningehoder på, skikkelig stilig til ei rosa bukse;-)

Skrevet

Enig! Finner fine klær til frøkna også, og oppdager dødningehoder på både det ene og det andre. Klærne blir liksom ikke like fine da...=(

Skrevet

Jeg vil også ha naglebelte til snuppen min! Men han må nok bli littegranne større først :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...