Gå til innhold

hjelp-pynt til barnedåp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan komme med noen tips til bordpynt til barnedåp?

er til gutt da så gjerne noe i blått...

nettsider?

har ikke blå blomster på butikkene nå så vil ha kvite roser i stedet.men annet enn det har jeg ikke funnet ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk www.noespesielt.no der har jeg bestilt trykte servietter til barnedåp, veldig dekorative ihvertfall.....mye og velge i og noe som ikke alle har.

Ellers så holder det gjerne med blå lys og noen blomsteroppsatser.

Lykke til

• 4 uker senere...
Skrevet

Når man bruker hvit duk, blå servietter og lys er mye gjort.

Du kan bruke kule lys f.eks på bordet og serviettene kan du jo bare ha på fatene eller i glassene. Bordkort kan du lage selv om du har tid og da er jo også lyseblått fint - evt pappkartong i sølv eller gull.

Til jente bruker jeg rosa blomster og vet at blå blomster kan være vanskelig å få tak i. Du kan sette rosene dine i vase med blå stener eller gele. Noe annet jeg bruker å pynte bordet med er silkebånd. Kan legge det på midten av bordet som en bord, gjerne sammen med stener eller annen pynt man liker ( små bamser etc).

Håper dette hjalp litt :-)

Skrevet

på www.dku.no er det noen bilder av eksempler til bordpynting

( ser de har brukt bl.a. plastikk blomster og om man finner noen fine kan jo sikkert dette være lurt)

Skrevet

Kanskje du har hatt dåpen allerede?

Jeg ville bare si hvordan jeg pyntet på dåpen til lillegutt. Jeg hadde hvite roser i bølgete ikea vaser, tre i hver, og sløyfebånd i sløyfe rundt hver vase, og kulelys på små speil, og kubbelys med perlebånd nederst. Alt i lyseblått og hvitt :o) Ble kjempefint! Og billig... :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...