Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 noen som kan komme med noen tips til bordpynt til barnedåp? er til gutt da så gjerne noe i blått... nettsider? har ikke blå blomster på butikkene nå så vil ha kvite roser i stedet.men annet enn det har jeg ikke funnet ut
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg laget dekorasjonene selv, brukte store vaser som jeg la kunstige hvite roser i, drysset over glassperler,fylte opp med vann og la store blå rosetalglys i. det ble lekkert synes alle som kom til oss
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 hvor fikk du kjøpt alt dette da?
Erisa* Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 En ting som er fint, men enkelt, er å klippe av rosene og la bare blomstene flyte i fine glasskåler, og evt sammen med flytelys. Eller du kan ha dekorasjoner med hvite roser og blå sløyfer sammen, og blå lys. Det er mye pynt i fine servietter, og hvis du vil ha bordkort så blir det litt der også. Kjøpe fint papir i blått og skrive navn på med sølvtusj eller relieffliner (det har de på hobbybutikker, blir sånn 3D skrift med fin glans. Det fins i mange farger). Butikker som har utstyr til scrapbooking har ofte fine ting til å pynte navnekortene med også. Trenger ikke for mye pynt, det enkle er ofte det beste! Og gutten din blir jo høydepunktet, ikke bordpynten:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Ville kanskje valgt hvitt og blått. Bruk f.eks blå sand i med hvite kubbelys i... Eller bruk blå sand i boller med vann og blomster som flyter.(får tak i sand på steder som har lys og servietter o.l. Glassmagasin? Lag blå navnekort med hvit skrift. Blå servietter osv... Folk er så opptatt av av blomstene skal være blå, men det behøver man ikke, når det andre er blått )
Kahbean Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Jeg så ei fin nettside hvor de solgte masse forsjellig til dåp men jeg finner den ikke. Skulle gjerne ønske jeg husket hva den var fordi jeg hadde tenkt å bestille ting fra der snart jeg også. Men du kan finne en god del på bokbutikker slik som Norli, osv i hvertfall. Kanskje du kan begynne der og lage noen ting selv hvis du ikke finner noe på nettet?!
majsenna™ Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop_bordpynt_daap.html Er det denne siden du tenker på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå