oktober24 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Heihei! Jeg slutta på p-piller 24 okt. Fikk mensen med en gang, men etter det har ikke mensen dukka opp igjen... Så nå går jeg og venter på at syklusen skal komme i orden! I helga har det skjedd saker og ting!! Plutselig har brystvortene mine blitt mye større, og de er kjempeømme, vonde å ta på!! Kjemperart.. og det er tydelig forskjell i forhold til hvordan det bruker å være.... Selve puppene er ikke ømme. Så nå går jeg bare å venter på at det enten er mensen, eller.................kan jeg kaaaanskje være gravid..! Flere i samme båt??
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 da jeg ble gravid med mi første så sluttet jeg på p-pilla, fikk mensen som man får etter endt brett..så ble jeg gravid gitt..så godt mulig du er gravid ja )) Ta en test!
oktober24 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Tok en test på fredag, den var negativ.. Men da hadde jeg ikke fått så ømme brystvorter enda. Tenkte å ta en test når helga nærmer seg! Kan jo hende at det er mensen som kommer, og at jeg bare har andre symptomer på mensen nå i forhold til da jeg gikk på p-piller!? Det er veldig ubehagelig i allefall... Vondt å ha på BH. Aldri hatt det slik før..
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 jeg også hadde kjempeømme pupper..eneste symptomene mine..ømme pupper og tretthet..
Nemi:) Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har det helt likt!! Vondt og gå, ligge og alt!! Utrolig slitsomt..men eg er også redd det bare kommer av pille-slutt.. Får vente til 19/20 og se=)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 lykke til iallefall..klaffer det ikke nå..så er det jo flere eggløsninger fremover jeg har ikm søndag..så er litt spent..endelig fått med amboeren min på å få en ilag..har ingen fellese vi da..så har så lyst å ha en ilag med han..
Nemi:) Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Ja det er flere men jeg merker jeg er ganske så utålmodig.. hehe.. Vi prøver på første for begge så er ganske spente=) Masse lykke til!!
oktober24 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 De siste ukene har jeg liksom innstilt meg på at det kan ta tid før mensen kommer, og syklusen er ok. Så jeg har ikke vært inne på barnimagen.com på noen uker. (var ganske hekta, rett etter vi slutta på pillene..) Men nå kommer jeg vel til å henge her litt igjen, frem til jeg finner ut av dette puppestyret! hihi.... (blir jo så full av forventning..)
Nemi:) Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Ja jeg har det helt likt.. Blitt ordentlig hekta etter el jeg da, syns tiden går usansynlig sakte fram mot IKM.. huff.. Ømme pupper er lissom det jeg merker mest på å..
allegodetingertre<3 Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Hei! Jeg sluttet på pillen i mai, og syklusene er å mellom 33 og 37 dager ca, men det tok mange mpneder før det stabiliserte seg såpass. nå vil jeg ikke legge en demper på stemningen altså, men jeg opplevde sist at puppene mine pluttselig vokste veldig mye, og brystvortene mine ble MYE større. men mensen kom fordet, så jeg er helt forvirret jeg. kroppen oppfører seg merkelig til tider!!! uansett, lykke til alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå