Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 er blitt så dårlig nå i kveld, klarer så vidt å sitte! alt går rundt her, og er skikkelig ekkelt! jeg vet jeg har hatt lavt blodtrykk og blodprosent gjennom hele svangerskapet... men steike! dette er ikke noe godt:( noen andre som har det sånn? eller har erfaring? er forresten 33+6...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2007 er det ingen som vet?
ambumamma Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 prøv å legge deg med bena litt høyt og på venstre side ligg sånn et kvarters tid og se om det hjelper. når babyen blir stor og du sitter lenge kan den presse på govedpulsåren og du kan få blodtrykksfall og føle deg svimmel.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Høres ut som et blodtrykksfall. Har også opplevd det flere ganger. Prøv å sitte med hodet mellom beina ( eller lignende) Pleier og gå over da. Viktig å få blod til hodet. Det er ikke farlig så vidt jeg vet. Men hør med legen om å begynne med jern. Hvis du ikke gjør det allerede. Det kan ha noe innvirkning tror jeg...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 tusen hjerterlig for svar jenter:) skal ta det opp med jordmor neste gang jeg skal dit:)
zethaline Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Vet du at salt i et glass med vann skal hjelpe? Vet ikke hvor lenge el hvor ofte,bare at det skal hjelpe;-)
musslingen Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Salt og vann er god medisin, ja..saltvann er jo ikke så godt å drikke, men friskt vann og salt mat gjør samme nytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå