Gå til innhold

Har forresten en veldig god Jonah-nyhet! :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på veiing idag hos hs, og mini har nå nådd igjen vekta han var på før han ble syk. han er nå endelig igjen klart å tilte over på 9kg! hurra!!! :):)

det er nesten 400g på ei uke!!!

men han har strekt seg, så er ennå litt løs-skinn igjen, men det fylles nok denne uka? hehe, han spis jo som bare juling så!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heter gutten din Jonah? :) Det var nydelig navn! :)

Skrevet

ja, han heter det. :) bare det. ingen mellomnavn.

takk for det :):)

Skrevet

ja, og forresten, fysioen var knallfornøyd med krypinga også, så vi kunne levere inn hjelpeselen vi bruker til trening her hjemme nå, for han er blitt så flink at han ikke trenger den mer! hurra!! :):):)

Skrevet

Hjelpesele? Til å få barn til å lære seg å krabbe? Hvordan fungerer det?

Kjenner en bekymret mor i vennekretsen min skjønner du, med barn på over året som verken krabber eller åler..

Skrevet

hva er det som er når di ikke kalrer krabbe før etter di er året?? jeg bare lurer:D

kjenner ei som har ei jente som ikke klarer det, (14mnd) og di ha rikke fått tilbud om slik

Skrevet

jonah er seint grov-motorisk utviklet, pga han kom ut skjeiv. han lå sjeivt inni magen min hele sv-skapet, og kom ut fra høyresiden, i stedet for venstre.

så venstre delen av han var stiv, støl og ubevegelig i 5 lange mnd... da han var 5 mnd, så fikk han opp nakken sin, endelig!

og etter det har bare utviklinga gått i rett vei! :):)

Skrevet

oi såpass:S har ei venninne som oxo hadde slik, men ungen hennes krabber rundt som bare rakkern, litt over 6mnd.. hehe.. er sikkert forskjellig det oxo

Skrevet

Hehe sånn ja, ser jo ut som dere skal gå på tur med ham :) Lur innretning. Skal tipse venninna mi, om hun kan ta detb opp med hs sin.

Skrevet

ja, det er veldig forskjellig, siden ingen barn er like. og godt er jo det da..

legen til mini sier han er en rolig kar, som ikke har det så travelt, han er mer opptatt av å utforske, er nysgjerrig, og får med seg alt, enn den bevegingen.. hihi..

ja, noen ganger skal det ikke mer til for å få de opp på knærne.. :)

Skrevet

vet :P

e jo eg som har lagd han så :P

Skrevet

Jeg sa ingen ting om mora!!! Hhahahaha

Min mini har jetlagen slått til hos. Han står i senga, står i vogna, akkurat nå leker han på gulvet. Fint det.

Skrevet

Så bra da :)

Og for en nydelig gutt! Kjempeherlig smil :)

Skrevet

ja, han er helt vidunderlig! og så kosete! er jo vant å ikke bevege seg så mye, og nå når han har full bevegelighet, så liker han såååå godt å sitte å kose på fanget ennå :):):)

mayaya - din heldiggris!

vi skal å lære å stå ordentlig, bare vent!

trur mini får tann nr 4 no... derfor eg e våken no.. han e så urolig..

Skrevet

heldig???? gutten sover jo ikke :s er ikke vant til dette jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...