Gå til innhold

Da har det startet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er nede for telling.

Klarer knapt annet enn å bevege meg fra sengen i 2. et. til sofaen i stuen. Mat er det så som så med, for ingenting frister, søtt smaker ekkelt så det har jeg sluttet helt med, noe som sikkert bare er bra...

Jeg orker ikke lese, ikke se TV, ikke høre på radio eller musikk...og phantom-mannen har nå startet hjemmeperioden sin på ubestemt tid...

Bare tanken på å være dårlig i 10 uker til (er nå uke 7) tar helt motet fra meg...

Heldigvis fikk jeg et hyggelig døgn med dritgrei før formen ble akutt verre, jeg har vært på julekonsert og spist pinnekjøttmiddag. Skjønte nemlig brått at julaften ikke sikkert var en dag der jeg orket å spise noe særlig...så vi spiste like godt julemiddagen i forkant.

Håper dere alle har det fint, og at ikke julestria sliter dere helt ut.

Håper Maud nyter babyprinsessen, at attpåklatten nyter rent fint kjøkken, at trollmora slipper besøk av åsgårdreira, at Klatten får spist all den gode maten hun liker så godt, at Strikkballen får skrevet ned alle sine flotte ord og tanker til storebror, at Reveenka får ordnet det meste i siste liten slik at det blir jul i Revehiet som alle år før...

Ønsker selvfølgelig alle som ikke nevnt alt det beste også, og håper det ikke blir for lenge før jeg orker å leke med dere igjen...frykter at det blir våren før det....

Matt klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neiognei - så leit at du er slått ut allerede, og at du ikke fikk slippe litt billigere unna denne gangen!

Er det virkelig ingenting som hjelper? Jeg vet jo at det finnes medikamenter som brukes på sykehus som er ganske virkningsfulle?

Skulle ønske det var noe jeg kunne bidra med her, men avstanden blir nok litt for stor sånn i det daglige.

Håper mannen din og alle barna steller pent med deg nå, og at naboene kjenner sin besøkelsestid c",)

Skrevet

Nei!!!!!!!!!!!!!!!! Du skulle jo slippe denne gangen, kjære venn!

Uff, skjønner at du blir både matt og motløs. Er det noe jeg kan gjøre for å lette situasjonen for deg?! Vil veldig gjerne hjelpe! Trenger ikke rope høyt en gang ;-)

Håper det ikke varer i 10 uker, at den flinke, flinke legen din finner god lindring til deg og at du raskt får en vesentlig bedring!

Stoooor klem fra

Skrevet

Kjære kjære deg. Jeg føler virkelig med deg. Sender deg masse styrkeklemmer og håper at du snart føler deg bedre

masse gode klemmer

Skrevet

Kjære deg, dette var ikke noe kjekt å lese.....

Håpet du skulle få nyte et svangerskap og slippe all gørra, men dengang ei dessverre.

Du får ta en time av gangen og konsentrere deg på deg selv fremover, uten noen form for dårlig samvittighet - det får du nemlig ikke lov til å ha. Husk at du bærer på et helt nytt lite menneske, en liten sjel som har bestemt at akkurat du skal være mammaen:-) Da må hensynet til deg og den lille komme først disse ukene. Pluselig en dag er det også over og du kan begynne å nyte både mage og bedre dager:-)

Om legen kan tilby deg lindring og det ikke er noe farlig for lille kroppen i magen, så ta imot med takk phantomet, ingen grunn til å være tilbakeholden om det ikke gjør noe annet enn å hjelpe deg til bedre dager...

Mannen vet hva som venter og han klarer sikkert å få alt til å gå ihop skal du se. Len deg tilbake nå og konsentrer deg om deg!

Ber og håper på bedre dager så snart som mulig for deg:-)

Varme klemmer fra meg

Skrevet

Uff... Jeg som har prøvd alle slags tankekraftige metoder for at du skulle få slippe dette her! Kjære Phantomet.... ikke særlig mye til hjelp her jeg sitter... Men vi hadde det fint, og jeg er veldig glad for at du fikk spist den julemiddagen du lengtet etter... og at julekonserten ble en suksess... Da rakk du i grunnen det du ville. jula for resten av phantomfamilien er jo i grunnen ferdigorganisert, så du har vært flink til å være føre var. Det står det respket av! Du er flink! Jeg heier, og håper på det beste, og er her både i sinn og skinn hvis jeg kan bidra med noe! Alt godt til deg min venn!!!!

god klem fra

Skrevet

Neimen.... Det skulle jo ikke være sånn denne gangen....... Denne gangen skulle det komme ei jente med ikke fullt så mange "kvalmehormoner"......

Men når det først har startet......What to do????? Ta det med ro, ta det med ro, ta det med ro og ta det med ro..

Håper at det ikke blir like langvarig denne gangen. Og om en stund så har du et lite knøtt som er så vakker, at man kan finne på å gjøre det igjen. Selv om jeg ikke unner deg noen flere svangerskap.(ikke vondt ment....)

Du er litt lik meg..... Føder gjerne, bare jeg slipper å gå gravid.

Nå må du tenke på deg selv, så får mannen din stå for resten. Og den 24. desember kommer den enten viduene er vasket eller ei......

Lykke til videre!!!!!!

Skrevet

Føler virkelig med deg og håper ikke at du blir slått ut så lenge som du tror!!!

Du får nok et fantastisk flott barn som må lide deg gjennom svangerskapet! Enda godt at mannen steller hjemme, men det er ikke lett når du ikke orker å gjøre noe som får tiden til å gå..

Sender deg mange gode tanker og klemmer og håper månedene flyr...fort som bare det..

Skrevet

Huff a meg så kjipt!

Håper du får hvilt, hvilt, hvilt uten å måtte bry hjernen for mye om ting du ønsker og burde gjøre.

Fint om legen din kunnne finne et middel som ikke var til skade for den lille.

Klarer du å få i deg nok drikke da? Krysser fingre for at det går bedre med deg fortfort.

Trenger du hjelp til noe så bare send meg ett pling

Stor klæm fra

Skrevet

Så leit å høre!! Enda vi krysset fingrene alt vi orket her for at du skulle få et mildere svangerskap :=( MEN jeg går nå over til å krysse fingrene for at kvalmen skal gå fortere over!!!!

Skrevet

Kan du skjønne hva det skal være godt for å bli sååå syk når man gjør den viktigste jobben i verden - å være voksested for et nytt lite menneske? Jeg hadde virkelig håpet for deg at det skulle bli annerledes denne gangen, men det gjorde det altså dessverre ikke. Håper det går an å slappe totalt av, det pleier jo å hjelpe litt. Ønsker virkelig at det går fort over slik at du kan glede deg til fødsel, glede deg over de to flotte barna som snart blir tre og være ditt vanlige jeg igjen.

Her er det bra, men minstesnupp skjønner ikke helt det med å sove på natta ennå. Jeg er trøtt, men har det bra :-D

Stor klem til deg fra meg

Skrevet

Så dumt!

Får inderlig håpe at du får noen lettere perioder innimellom,og at du kan få hjelp av legen.

Håper og krysser fingre for at det gir seg raskt.

Og husk hva jeg sa da jeg var innom den kvelden.....er det noe så rop ut :)

Klemmer til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...