vilha3 (09.09.07) Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 han har vært snørrete, som resten av familien, i 10-12 dager,men på lørdagsettermiddag hadde han plutselig 39 i feber. Tok kontakt med legevakta ang bruk av febernedsettende, og de ba meg komme ned for sjekk iom at han er bare 3 mnd og de vurderes for innleggelse når de har feber og er så små. Det ble tatt crp som viste at det dreier seg om virus og som har gitt ham øreverk. Og nå har han så vondt, stakkar liten. hyyler når jeg tar ham opp/legger ham ned, antagelig fordi stillingsforandringa påvirker trykket i øret...Han får paracet stikkpiller for smertene og jeg drypper nesen med morsmelk og krysser alt jeg har for at dette må gå over snart. Blir så maktesløs når han strever sånn og har mest lyst til å hyle i kor med ham. :-(
Blå-Rosa+spire! Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Huff så trasig:( Fikk han noe medisiner mot det da? Huff det verste som er, det er at barn har det vondt. GOD BEDRING!!!!!!
vilha3 (09.09.07) Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Tusen takk! trenger litt trøst begge to... :-) Ørebetenelse behandles stort sett med nesedråper og paracet uansett bakterie- eller virusinfeksjon, så vi fikk ikke annet enn paracet stkkpiller. Synes sååå synd på ham! Tydelig at det er vondt også, for det er skikkelig illskriking... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå