Gå til innhold

første ikm siden ma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

spennende... håpen tr ikke kommer.. men blir nok skuffa.. hvor mange er det som blir gravide med engang igjen etter ma?? leste en plass her at det var ganske stor sjanse for det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 2.pp etter ma...Mensen kom på dag 35 nå sist..Så den er helt i ulage etter ma'en.. Styrer på med el tester nå for å prøve å finne el..men ikke lett..hehe. Men har hørt om mange som ble lett gravide etter ma/sa!

Håper tanta di tar seg ferie en stund nå da!!;) Lykke til!!:))

Skrevet

ja om den kommer når den egentlig skull er jo ikke godt å si.. kommer nok til å ta en graviditetstest i slutten av uka hvis den ikke har kommet.. jeg dreiv med el tester før jeg ble gravid sist, men de slo aldri ut på meg.. jeg har derimot denne mnd hatt masse el slim.. trodde faktisk jeg hadde fått en infeksjon eller noe.. så håper på at de kom ett bra egg eller to..;)

Skrevet

etter en ma er det faktisk bra og ha min en mens, så det kan være bra om ikke du er blitt gravd denne mnd. jeg har blitt det med en gang etter hver ma sa, hatt en sa to ma, og legene mener det har gått galt gang på gang fordi det har gått for fort. kroppen rekker ikke komme seg og er derfor ikke klar for en ny graviditet bare to til tre uker etter ma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...