Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har termin 11 januar. Er nå i tvil om vi skal reise bort i jula eller ikke. Det er ca 2,5 time å kjøre til nærmeste sykehus dersom det skulle skje noe før tiden. Men jeg har veldig lyst til å reise.... Det er jo mulighet for ambulanse dersom fødsel skulle sette igang.. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Reis!Man kan ikke la livet stoppe opp, "i tilfelle" det skulle skje noe!Tenk så lei deg du hadde blitt om du ikke reiste og Julen gikk uten at det skjedde noe? Er du førstegangsfødende rekker du nok mest sannsynlig fødestuen på 2,5 timer! GOD JUL!
Maigullet Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg hadde reist. Som regel har man jo god tid
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg hadde også reist:) Tenk på dem i Kautokeino som skal til Hammerfest å føde da... Hehe bare det er en biltur på over 3 timer tror jeg...
Krøvvel Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Haha, jeg må kjøre så langt hjemmefra for å føde uansett jeg. Hadde nok reist ja.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Jeg hadde reist!!!
ann-k 82 Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Hei,jeg har termin 14.januar og vi har tenkt oss bort i jula,og da blir det også 2,5 t å kjøre til nærmeste sykehus! Tar sjansen,er liten sjans for at det skal skje noe. Men tør ikke bli lenge,bare så det er sagt,drar lille juleaften og hjem igjen 1. eller 2.dagen.
Rags81 Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har termin 3 januar, reiser også bort i jula, det er vel også ca 2-2,5t til nærmeste sykehus... Får ringe luftambulansen om man tror man har dårlig tid... )) Jeg tar iallefall sjansen på det. God jul & Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå