Gå til innhold

Hvordan kom dere hit og hvor lenge har dere vært her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om enkelte kjenner hverandre godt her inne.. Hvordan kom dere på å gå inn på en kranglebabyside?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en av stemmene i hodet mitt som sa jeg mått inn hit, og da må jeg lystre eller så må jeg knivstikke folk på bussen.

Skrevet

Jeg er her fordi det er fanken så mye mer underholdende her enn inne på skravle. Og man blir kjent med folk etterhvert.

Skrevet

Spørsmålet er: hvordan kommer man seg ut igjen?

Skrevet

jeg skulle bare sjekke når jeg hadde termin og ble anbefalt denne siden av min tante, og så fant jeg forumene.. og nå er det ca et år siden og jeg syns det er gøy her inne og på skravle.. liker litt humor i hverdagen hehehe..

Skrevet

Aner ikke hvordan jeg kom hit, men ble totalt forelsket i Luten og siden har jeg vært her.

Skrevet

Den var god. hehe

Noen som vet?

Skrevet

Husker ikke, og nå vet jeg ikke hvordan jeg kommer ut igjen. Hvor er utgangen???

Skrevet

Entrance only. Har du først kommet inn, så kommer du ikke ut igjen.

Skrevet

Reneste Hotel California detta...

Skrevet

hehehe tenkte akkurat det samme. Hotel Calirornia er desuten yndlingsangen min over alle, kanskje det har et sammenhang. Spookey!!

Skrevet

Supernøtten sluttet å virke da jeg var ute og fløy og så krasjlandet jeg her. Klossete som alltid.

Skrevet

Jeg ble med eksen min inn hit... Siden har jeg prøvd å bli stemt ut, utvist, nektet adgang men uansett hva jeg prøver på så blir jeg pokker meg dratt inn hit igjen...irriterende:-)

Skrevet

Lyder som en nobel røverroman. Hvem skurken er er ikke opplagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...