hekrimamma Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Har laget stående julekort selv med mase fine nisser på og brukt masse tid på dette, tanken var å ha bilde av mine håpefulle inne kortet. Problemet er at alle bildene jeg tok av dem var liggende. Ser det veldig teit ut å ha et liggende bilde inni ett stående kort eller er det helt ok? Ville dere brukt dette eller forsøkt å tatt nye bilder av dem, blir i tilfelle ikke før helgen jeg får gjort det, og er redd det kan bli litt liten tid til jul.
WP-TLogPeanut Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Neida, det er da helt okei Blir sikkert fint uansett det! Lim inn kortet så føttene kommer mot bretten,så slipper man å vri hodet så ille uansett ;D
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 nei, jeg syns du kan bruke liggende jeg,
olla Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg gjorde også det et år, gadd ikke kjøpe nye mapper. Så bruk de, ikke bry deg, du gjør det forhåpentligvis ikke igjen neste år!!
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 De fleste henger opp julekortene med bildene frem, eller bretter dem slik at bildet kommer frem. Da vises kun forskjellen i det øyeblikket de blir åpnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå