Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 noen som vet om man kan sjekke dette selv? jordmor fortalte meg i dag at hun ikke kommer til å sjekke dette på meg, da det ikke er noen vits, pga fødselen vil starte når kroppen er klar selv:=( og at om hun finner ut om jeg er moden eller ikke eller om jeg har åpninig eller ikke kan det fortsatt være noen uker igjen til fødsel:=( flere som har fått denne beskjed?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Ja var hos jm på sykehuset i dag, og hun sa akkurat det samme.. Jeg ble litt snurt rett og slett!!;)hehe
2 søte små:-) Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har 8 dager igjen til termin og spurte jordmor om å bli sjekket i dag. Hun sa at hun ikke ville gjøre dette før termin, grunnet infeksjonsfaren. Ble sendt på sykehuset i kveld grunnet høyt blodtrykk, da ble det sjekket. 2 cm åpning og nesten moden..Håper ikke det er flere uker til det skjer noe..,
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 hmmm, jaja, da får jeg vel bare vente tålmodig jeg også:-( håper det skjer noe snart, orker ikke gå lenger:=) hehe... selv om jeg fortsatt har 20 dager igjen i dag:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå