Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Å ha det fra før altså... Er ganske plaget med det nå, både utsiden og innsiden. Prøver meg med alcos-anal stikkpiller og kremen utenpå, men det er nesten som stikkpillene løser opp alt inni der og jeg blir helt sur i magen... Har ikke lyst å dra ut pga det, må ha en do i nærheten liksom... Ganske ekkelt spør du meg, noen flere som har/ hatt det sånn? Og som kan betrygge meg med at det går over etter noen dager?? Og så over til den fødselen da... Gjør det noe å ha hemorider under fødselen? Annet enn at det sikkert er skikkelig flaut, selv om jordmødre har sett det meste før... Tenker litt på hvis man skal ha klyster som jordmora setter, så merker hun jo ALT der liksom. Og de ser jo litt av hvert hvertfall når man ligger å presser... Off, ble mye rart her nå- håper noen kan svare...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Aner ikke da jeg ikke har hatt disse plagene i noen av svangerskapene, men en ting er sikkert, jeg har fått det så det holder etter å ha presset under fødselen.... Denne gangen hadde jeg derfor med shceriproct i bagen slik at jeg kunne begynne å smøre med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå