Gå til innhold

Tips til pynting - dåp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp hjemme til søndag, og jeg aner ikke hvordan jeg skal pynte bordet. Det blir langbord, serviset er hvit - det er det eneste som er klart

Synes det er litt vanskelig å pynte til GUTT..

Håper noen har noen ideer..

( skal ikke ha navnkort..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pynta til jente, men det kan vel egentlig overføres. Jeg bsetilte rosa gerbera, som ble plassert en og en i stetteglass. Siden jeg ikke har så mye sånt kjøpte jeg mange ulike (og billige) på en bruktbutikk. Så hadde jeg små telysestaker med eplegrønne og rosa lys i. I tillegg kjøpte jeg noen litt høye lysestaker på bruktbutikken som ble plassert hist og her på bordet (vi hadde langbord). Jeg hadde hvit papirduk, også kjøpte jeg en sånn løper i papir for å ha i midten. Den gjorde veldig susen!! Jeg er ikke så ekstremt pyntete av meg, liker det enkelt, så dette var i grunnen det meste. Også hadde jeg to dekorasjoner, en midt på bordet og en på gavebordet.

Skrevet

På www.daapssiden.no er det mange fine forslag.

Skrevet

Jeg hadde burgunderrød sløyfe på dåpskjolen, og de fargene gikk igjen i blomsteroppsatser, servietter og lys. Hadde hvit duk og hvitt servise og hadde også kjøpt falske blomsterblad som jeg strødde ut over bordene. Nydelig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...