tinolino Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Vi skal ha dåp hjemme til søndag, og jeg aner ikke hvordan jeg skal pynte bordet. Det blir langbord, serviset er hvit - det er det eneste som er klart Synes det er litt vanskelig å pynte til GUTT.. Håper noen har noen ideer.. ( skal ikke ha navnkort..)
ana baroma Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 jeg pynta til jente, men det kan vel egentlig overføres. Jeg bsetilte rosa gerbera, som ble plassert en og en i stetteglass. Siden jeg ikke har så mye sånt kjøpte jeg mange ulike (og billige) på en bruktbutikk. Så hadde jeg små telysestaker med eplegrønne og rosa lys i. I tillegg kjøpte jeg noen litt høye lysestaker på bruktbutikken som ble plassert hist og her på bordet (vi hadde langbord). Jeg hadde hvit papirduk, også kjøpte jeg en sånn løper i papir for å ha i midten. Den gjorde veldig susen!! Jeg er ikke så ekstremt pyntete av meg, liker det enkelt, så dette var i grunnen det meste. Også hadde jeg to dekorasjoner, en midt på bordet og en på gavebordet.
## lille blomst ## Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 På www.daapssiden.no er det mange fine forslag.
cherry coke Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg hadde burgunderrød sløyfe på dåpskjolen, og de fargene gikk igjen i blomsteroppsatser, servietter og lys. Hadde hvit duk og hvitt servise og hadde også kjøpt falske blomsterblad som jeg strødde ut over bordene. Nydelig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå