♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hadde IKM i helgen (søn), og vært virkelig svimmel siden lørdags kveld (og jeg har ikke drukket alkohol...). I tillegg går jeg og er småkvalm hele tiden, men føler jeg må spise noe allikevel. Har hatt ganske presis 28 dagers syklus de siste mnd. Noen som har kjent svimmelhet som noen av de første symptomene? Det kommer mest når jeg står opp eller legger meg ned. Men jeg kjenner ikke noe spesielt i brystene slik jeg gjorde forrige gang jeg var gravid. Hmh?
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg var svimmel helt i starten med mine to barn... Men bare en måte å finne ut det på,ta en test;)!!! Lykke til:)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Tenker å ta en test til helgen dersom mensen ikke kommer, hvis jeg klarer å vente så lenge.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Da er du tålmodig;) Hadde aldri jeg klart. Alt for nysgjerrig på dette til det,hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå