Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Nå er jeg i gang med fastingen til glukosebelastningstesten i morgen tidlig, men glemte å spørre legen om jeg kunne drikke vann? Tror jeg blir litt uggen av å ikke drikke på tolv timer...
mammaen til Luca Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Min lege sa jeg kunne drikke litt vann under testen, men nevnte ikke noe om før. Men jeg hverken spiste eller drakk noe på 13 timer før testen, fordi jeg sto opp så¨sent!!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Når du faster skal du ikke; røyke, snuse, spise tyggis, pastiller, drikke vann eller andre væsker eller spise noen ting. Dette fordi alt dette påvirker magen/insulinutskillelsen.
Kahbean Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk lov til å drikke vann før men hun anbefalt at jeg kun drikker litt hvis jeg er tørst og helst ikke for mye. Jeg fikk absolutt ikke lov til å drikke vann når jeg var i gang med testen. Jeg var SÅ kvalm og spurt om jeg kunne få bare litt vann men det var helt uaktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå