Gå til innhold

flere som bekymrer seg for renta??!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff huff. sitter å leser at de mener renta går opp ihvertfall 3 ganger til før den stopper! er det flere som sitter med store huslån som bekymrer seg??:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt, irriterende penger å betale. Vi betaler nå 97000 i bare renter på huset, men får inn 7000 i husleie fra de i kjellern da så er ikke så værst alikevel. Men skjønner at folk blir litt bekymra ja, er jo dyrt nok som det er!

Skrevet

Jeg er blandt dem som venter på at renta skal gå så pass mye opp at det blir et virkelig boligkrakk her i landet. Den enes død,den andres brød,er det noe som heter. Boligprisene er sinnsyke høye og siden jeg solgte i en liten filleby og flyttet til en storby,ja,da må en håpe at det kommer et skikkelig krakk,slik at en kan få kjøpe seg noe skikkelig her også. Gidder liksom ikke bare sitte med en leilighet på 80kvm når en har to små barn.

Skrevet

Bekymrer meg ikke mye for det nei. Har god økonomi. Sparer allerede nå 4000 kr i mnd og lever fremdeles godt.

Skrevet

Ja FY. Renta her er skuhøy fra før, og går den så mye mer opp så kan vi få det tøft en stund. Har nykjøpt hus, og nettopp flyttet inn nå. Måtte få oss hus/leilighet før babyen kommer i januar, så dyrt visste vi at det kom til å bli uansett! Men vi kunne jo ikke bo på gutterommet til sambo i all evighet heller akkurat. Særlig ikke siden vi skal ha småfolk! Så dette skal vi nok greie. Handler bare litt om prioriteringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...