Gå til innhold

Da trekker jeg meg stille tilbake fra bim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kommer tante rød på besøk (kjenner kroppens signaler godt nå), og da har jeg inngått en avtale med meg selv og gubben at vi roer ned litt. Det blir alt for mye fokus på babylaging, og jeg tror heller ikke at det er sunt å være så fryktelig fokusert på dette så lenge som vi har vært. Vi kommer til å være prøvere, men vi legger bort alt av tester, hormoner, legebesøk m.m og vil prøve og tenke mest mulig på å kose oss og ha det hyggelig.

For å få denne barnelagingen mest mulig bort fra tanken min kan jeg ikke være her inne der alle har fullt fokus på det evnet.

Vi vil nå ta livet som det kommer.Er det ikke meningen at vi kan få egne barn er det alltids andre gode løsninger på ønsket om å få barn. Jeg er faktisk ikke noe spesielt bitter på at vi ikke har lykkes til nå, og jeg og gubben har faktisk fortsatt et ørlite håp om at vi en dag hopper av glede pga en positiv graviditetstest.

Det har vært lærerikt og hyggelig å være her inne og jeg ønsker absolutt alle lykke til med babylaging. Jeg ønsker også alle en god jul og ha et godt produktivt nytt år!

Jeg kommer nok en gang iblant til å komme innom, men ikke med det første:-D

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til :-) krysser fingre for ett godt år for dere i 2008.

Skrevet

Lykke til videre!!

Klem

Skrevet

God pause, jeg ble gravid 1 mnd etter min pause fra BIM, det er ikke et dumt valg. Ha heller sex hver 3. eller 4. dag hele syklusen, uten aa telle og bare kos dere med det, dropp alt det andre. Det tror jeg paa.

Min spire har festet seg hele 8 dager etter at mine regnestykker sier at den skulle vaere festet, saa denne regningen er ikke alltid saa hensiktsmessig, det kan fort bli mer sport enn action, for aa si det saann.

Haaper det ordner seg for dere en eller annen gang, og forstaar veldig godt den prosessen dere har gaatt gjennom, og ikke minst at den gjoer noe med en....

Klem og lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...