Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hvilke bleier bruker dere til ungene deres, og hvorfor akkurat det merket?? Hva slags erfaring har dere med de forskjellige merkene?? La merke til at alle ungene i barnehagen bruker Libero, bortsett fra en som bruker Pampers. Vi testet ut Pampers da datteren vår var nyfødt, men synes ikke den fungerte så godt. Gikk over til Libero. Når vi har vært i syden har vi brukt Bambino, de fungerte veldig fint...og kostet en tredjedel av Libero og Pampers. Venninnen min bruker Pampers og liker den best, men har brukt Libero i en liten periode mellom to str Pampers. Hva sløags erfaringer har dere med de forskjellige merkene? Pampers, Libero, First Price, Lidl osv.osv.. Har noen sett noe "best i test" med bleier?
Blå-Rosa+spire! Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg bruker Libero. Grunnen er at: De andre holder ikke tett om natten(Pampers, Lidl, Coop, First price-men disse går på dagen da...) Bruker bare slike med tape og jeg enda gutten er 2 1/2 år for up and go holder ikke tett. Men det er vel ett hint om å slutte med bleier, hehe.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Vi bruker vanlige Pampers om natten til gutten vår på 2 år - fordi ikke Libero holder tett om natten, så stikk motsatt fra snart tobarnsmamma. Men enig at up & go fra Pampers ikke er noe særlig. Vi har vel egenlig vekslet mellom Pampers og Libero fra han var født og har stort sett vært fornøyd med begge merkene!!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Libero her. Har hørt tidligere at jenter ofte bruker Libero, mens en del gutter bruker Pampers...? Men vet om noen som bruker Libero på gutta også. Vi prøvde Pampers en gang, men den ble lekk hos oss. Har aldri hatt problemer med Libero, så vi holder oss til den )
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Her går det i Libero. Brukte vel Pampers helt i begynnelsen (kun i noen uker) da tulla var nyfødt, men så bare ble det til at vi byttet over til Libero. Ingen spesiell grunn, tror jeg.. Men vi kjøper bleiene på Kiwi, og der er jo den Libero-avtalen som gir deg hver fjerde pk. gratis + at prisene pr. pakke oxo er lavere enn mange andre butikker. Synes Libero funker veldig bra, har aldri vært no trøbbel. I sommer brukte vi oxo up&go, og vi syntes denne var bra og, vi
mai mammaen til to Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 vi bruker pampers. syns de er best passform..og veldig myke og gode... i tillegg så er de jo så billig når man handler på rema.. men de kommer an på hvordan barnet er da
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 brukte libero til han var ca 4 mnd, da gikk vi over til pampers fordi det er enklest når vi handler på rema.. I tillegg liker ikke jeg up&go, syns ikke noe om at jeg må drive og rive opp i sidene, og da er pampers sin active fit helt genial.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Vi brukte først Libero, deretter Pampers.. Så begynte den å lekke, gikk derfor tilbake til Libreo. Så etter litt begynte den å lekke, prøvde da Lidl og masse annet (har prøvd så og si alle bleiene) og nå er vi på Pampers Active Fit. men nå er den begynt å lekke igjen noen ganger, så skal prøve Libro igjen.. He he.. Er ikke bare bare... det er jo forskjell på kroppene etter hvert som de vokser og da sitter jo de forskjellige bleiene forskjellige etter tid....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 brukte pampers den første uka men syntes ikke dem passa like godt på babyen som libero, dermed er vi gått åver til lebero og er kjempefornøyd=)
mto2 Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Libero. Har bleier på blå resept, og det er libero dei har på apoteket. Men brukte libero før også. Har vore fornøgd med dei, og ser ingen grunn til å bytte då.
Håperpåønskebaby Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Ikke for å være frekk eller noe, men hvorfor bleier på blå resept...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå