Min lille goggutt Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Kjenner at jeg begynner å få urinveisinnfeksjon igjen. Gjør veldig vondt. Kan jeg kontakte legevakten, eller tot dere jeg må vente til fastlegen åpner i morgen?
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ville ringt legevakta God bedring!
rødhette* Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Det er jo bare å ringe legevakten. Hvis de mener det kan vente til imorgen, får du beskjed om det, så værre er det jo ikke.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Tror nok du blir henvist til fast legen - men det er jo lov å prøve. Men det er jo ikke hjelp i å ringe, du må jo møte opp for å få resept uansett....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 tror isåfall du får vente veldig lenge på legevakta siden det ikke er akutt. er sikkert bedre å vente til imorgen å få en hastetime hos fastlegen.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Pass på å drikke nok mens du venter og evt bestemmer deg! Er det ikke Tranebærjuice el kapsler som er bra mot UVI? Tror det er bra å drikke appelsinjuice også, det gjør urinen surere...
Groosalugg Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tror jeg ville ventet, men du kan jo bare ringe å høre hva de sier da. Hvis du har flaks så har de lite å gjøre slik at du får komme inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå