ஜBettyPஜ Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Og hvoe kjøper jeg d? Er jo et hav av internettsider som selger div... Har en Babybjörn som er helt grei, men vil ha noe som jeg kan bruke helt fra fødselen av. Har en krabat fra før som er nesten 2 år når vesla kommer. Greit å ha armene fri i blant da!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg liker veldig godt meitai enkelt å lage selv også!
Mmmmmmamman Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Mei Tai helt klart! Fra babyhawk.com. Har sydd selv også, men klarer ikke lage så bra som dem. Den er superbehagelig! Og nå er jo dollarkursen lav også, så shopping fra USA er ikke det dummeste:) Har også en ringslynge fra bæreslynga.no(?), en mayawrap. Kjempegod den også, men har ikke helt fått til ryggbæringen med den, og det er ganske praktisk av og til.. Trengte lengre tid på å "lære" den også, enn en mei tai, men veeeldig kjekk som sagt den også. Men, er du ny på bæring og litt usikker på om det er noe for deg ville jeg helt klart gått for en mei tai.
lenej :o) Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 eg sydde emg en mei tai, den var veldig grei da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå