Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Eller ikke akkurat slanking, men jeg trenger noen gode råd om hvordan jeg kan unngå å legge på meg noe så innigranskauensinnsyktmye som jeg gjorde forrige gang. Var det noen som forresten nevnte røyking nedover her..? Nei, jeg mener fornuftige, gode råd som funker, selv med syke cravings og evig sultfølelse.. Kan man for eksempel drive med fedon eller atkins diett når man er gravid, eller burde man ikke det? Hjelp. Hilsen Smultemor.
Turid Laila Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Spis sunt og hold deg i aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Æsj, kjedelig.. Gi meg noe mer! Ikke at det er kjedelig å trene eller spise sunt, men jeg trenger en kickstart!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Du forbrenner en god del kalorier ved samleie, så hiv deg på gubben!!
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Grete Roede har kurs for gravide som sliter med at vekta går opp for mye. Men hvis det er kjedelig å spise sunt, så har jeg ikke så mange tips....
Turid Laila Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Det er ikke alt her i livet som er gøy! Slutt å dytt innpå med dritt da vel!
kazy Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 har ikke noen mirakel tips, men jeg fikk en vekker i uke 32 da, jeg hadde antydning til svangerskapsforgiftning. det gjorde at jeg sluttet med alt som er salt og søtt..... spiser ikke chips, snop eller sjokolade. er ikke nevrotisk så jeg har vanlig kosthold, og kan gjerne spise en kake hvis noen tilbyr. er jeg sukten mellom måltidene, har jeg spist mye frukt. et stort fruktfat med mange forskjellige typer frukt, og det metter:) lykke til:)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Spis hver tredje time hele tida, da holder du forbrenningen jevn og unngår å legge mye på deg. Hvis du har behov for å spise noe mellom, spis frukt! Og gå og gå og gå og gå. Til mer du trener mens du er gravid til mer energi får du når ungen kommer. Trente for lite sist gang og jeg angrer. Og drikk mye vann, da unngår du så mye veskeansamlinger i kroppen. Tror det er en stor del av vekta hos mange.
togutter-08og10 Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Det er dessverre ingen mirakelkur som hjør at du ikke legger veldig mye på deg. Det eneste som hjelper er sunt koshold og mye bevegelse, og en anelse gode gener. Har du ikke det siste må du jobbe for det, slik er det dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå