Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg må få sjekket om lønna har kommet inn, men det er noe krøll med nettbanken. Grrrr. typisk at det er sånn akkurat nå. Og jeg eier jo ikke tålmodighet heller. Har vært sånn en time nå..... Bare her ?
M@mm@ til mine barn Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 www.spv.no ? De har oppdatering eller noe nå ...
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ja den ja. Får jo ikke opp melding om at det ikke går, skriver inn brukernavn, passord og kode som vanlig. Men så stopper det.... Får gi dem noen timer da og se om de får oppdatert seg.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Har de problemer, så pleier det å bli fixet gAnske raskt=) Og har de oppdateringer eller noe, s¨å står det øverst på siden med rød skrift... Bare prøv igjen litt senere=)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Nå kommer det opp feilmelding -så de holder nok på å fikse det. Kom ikke opp noen melding i sted - det bare hang seg - og "siden kan ikke vises..." Satser på de er på nett snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå