Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kjøpt bruktbil hos forhandler. Men saken er at det er en stygg ripe i lakken bak på støtdemperen. Spurte om dette da jeg hentet bilen, men de fikset ikke kosmetiske ting sa han. Nå etterpå har jeg fått høre om en annen som har fått det, samme forhandler, bare en annen plass, 15 minutt unna. HAdde jeg stått på krava og krevt, hadde jeg fått gjort noe.

Saken er altså: skal jeg være hard og kreve at det blir gjort?? Har jo nesten gitt 200 000,- for bilen....er jo ikke ny, 3 år, men likevel. Hva ville du gjort?? Og har noen vært borti lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var utrolig dårlig av de:( Det er jo en ny bil du har kjøpt (etter min målestokk, hvertfall;)

Vet ikke hva du kan og ikke kan kreve, men det var dårlig service av butikken, men kanskje det betydde at de måtte lakere hele siden da? Det er jo fryktelig dyrt...?

Men ett tips er hvertfall at du går til forhandler og får fargekoden, så går du til merkeforhandler og kjøper en sånn stift som du kan bruke og skjule ripa med. Blir ikke perfekt, men bedre enn ingenting...?

Lykke til! Grattis med ny bil:)

Skrevet

De må lakkere støtfangeren, er ikke så veldig mye da. Det som irriterer, er at om jeg hadde stått på krava, hadde de gitt seg. En nabo mener at jeg bør true med å heve kjøpet, så gjør de det nok....er litt drastisk synst jeg,men kjedelig når de gir til de som krever, men ikke de som godtar et nei, fordi det ikke er vanlig å gjøre det...

Og takk forresten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...