IngyThing & lykkeliten Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 har kjøpt hel drøss med klær fra nøstebarn, men synes de body'ne stikker litt jeg...? Noen som har syn på saken? Vet at jeg værtfall ikke orker tanken på klær som stikker, så da frister det egentlig ikke å putte body'ne på guttungen heller, klø-ting er SKREKKELIG!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Lillegutt har hatt på de bodyene siden han var nyfødt... syntes ikke de stikker noe mer en annen ull... han har aldri klaga i allefall... Selv om du syntes d klør er d ikke sikkert han gjør det... ville i allefall prøvd---
IngyThing & lykkeliten Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 skal selvfølgelig prøve. er forøvrig storfornøyd med de andre klærne, men skal da gi bodyene også et forsøk, ull er det beste jeg kan tenke meg å ha på babyen i utgangspungtet.=)
IngyThing & lykkeliten Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 -har forøvrig mange andre ullbodyer fra andre steder jeg er kjempe fornøyd med, de stikker over hode ikke, prøver den å ser jeg, han sier jo ifra om de n er ubehagelig.
lifa og Eline Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Synes bodyene fra Nøstebarn er kejmpedeilige jeg og snuppa å snart 2 har brukt de i over ett år uten å klage.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 flott å høre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå