Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Går det an å lage opp flasker med mme, fryse de ned og så tine de opp igjen? Er jo så kort holdbarhet på pakken, og bruker det bare til barnevakt, samt litt til grøt etterhvert..
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hva med å kjøpe de små kartongene med ferdiglaget mme? Frysing tror jeg du må sende mail til produsenten for å spørre om.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Hei hei.. Kjøper kartongene når han skal ha full flaske, men hva med når han skal bare ha litt til grøt? Kartongene holder bare ettt døgn åpen.. Og da blir det fort dyrt...
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Bruk grøt som du ikke trenger å ha mme i. De finnes fra 4 måneder:-)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 Det skal jeg prøve på =) Jeg kan jo også lage opp litt ekstra så han kan få litt ekstra etter puppen for kvelden også.. Så kanskje han sover lenger =) *drømme*drømme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå