stjernene mine** Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hva er viktig å tenke på ved kjøp av babycall?? Har ikke råd til di med tvskjerm til 2000,- liksom trur jeg.. Hjeeeeelp...
singo Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 vet det var en de hadde på clas olson som hadde fått høy karakter på en slik best i test test,men husker ikke helt hva den heter...tror ikke prisen var så gale heller ca 400...
Happy H Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 den best i test fra clahs olson va nokke drit.. virket ikkje som den skulle, irriterende ringelyd kver gang d va aktivitet i den og ble ødelagt etter 1års bruk. heter topcom... finnes kjempe mange på markedet,tror du får mye info om du spør på en butikk som selger barneutstyr
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Vi er veldig fornøyd med Super Nova. Der har begge enhetene oppladbare batterier, som faktisk varer en god stund før de må lades på nytt. Lang dekning, og digital sending (mindre stråling mener jeg). Vi har en Phillips fra før av (gul/hivt) fra før av (1000,-) men den fungerer stikke uten at ledningene er koblet til strøm. Da er det ikke lett å ta med babycallen andre steder enn i eget hus. SuperNova selges for 1300 til full pris eller 999,- på salg,- i mange butikker i Oslo/Østfold området, men jeg husker ikke i hvor - bortsett fra Babybutikk 1 på Rygge Storsenter (tviler på at du er kjent der - men vet ikke). Om du kan kjøpe fra Sverige, Happyland - så selges den der for 900-1000 svenske. Usikker på prisen på Babyproffsen (Nordby senteret/Tøkfors). Lykke til med kjøpet )
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Super Nova er kjempebra, den er værdt hver eneste krone. Kjempegode batteri! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/husoghjem/utstyr/article625214.ece
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Er det noen av typene som fader inn lyden i stedet for å gi fra seg et høylydt "KLIKK"? Var barnevakt over natta for niesen min forrige helg, og niesen min var en smule forkjølet. Babycalleren til søstera mi slo inn for hvert eneste host. Greit nok det, men i tillegg ga boksen fra seg høylytt "KLIKK" hver gang den ble aktivert. Etterhvert syns jeg det var rene torturen å bare ligge der og vente på neste KLIKK...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Hadde først den fra claes ohlsson men den funka veldig dårlig så den leverte vi inn (http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=19444262) Har nå en fra philips som vi er fornøyd med (http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21099056)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå