Gå til innhold

MÅ man gjøre noe med hemmorider ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt hemmoridene en stund-men ikke vært særlig plaget av dem,men i dag-etter å hatt mange turer på do-så kjenner jeg dem-litt sår på en måte.. men MÅ man gjøre noe med dem ? tenker videre på fødsel osv..har det noe å si ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan kjøpe en krem på apoteket som heter alcos anal den fungere kjempe bra , tror ikke det har noe å si får fødslen , men vet at om man går med dem får lenge så kan de klø å sånn å det er ikke akuratt noe behagelig

Skrevet

jeg gjorde ikke no med de, hatt de nesten hele svangerskapet. men en dag ble de skikkelig vonde, da hadde det blitt betennelse i dem. klarte nesten ikke gå eller sitte eller noenting.konstant svie, tilogmed om jeg lå på magen. føltes ut som jeg hadde en brennende kule i rompa eller no. Da hjalp det ikke med noenting. tror jeg prøvde alt som var på apoteket. fikk tilslutt noe greier av legen som bedøvet de, så gikk de vekk etterhvert. så kan hende det er lurt å smøre de litt. så du ikke får betennelse. det er fryktelig vondt.

Skrevet

Jeg har kjøpt hemoridekrem på apoteket, men det står at gravide ikke skal bruke det...

Noen som har sett det og evn spurt legen?

Skrevet

Man MÅ ikke gjøre noe med det..hvis en syntes de er greie og ha og ikke er plaget..men de kan bli veldig vonde etterhvert..men en blir nok ikke kvitt dem før etter fødsel..for da kommer det ofte nye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...