Hmmmmmm Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Og så er det luciafering i bhg på torsdag og nissefest på fredag.... Håper hun blir frisk til det, Hu var syk føre året å og gikk glipp av begge to tingene, og nu gleder hu seg sån til det, håper bare att hu lir frisk nu.... Hade kjøpt in luciadrakt og nissedrakt til henne føre året, så hu var kjempe skuffad av att hu ikke fikk vare med, Så vet att hu blir skuffad i år med om hu er syk da
nickoline og supermann Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 samme her. håper han er klar for pepperkakebaking og lucia på torsdag.......samt nissefest fredag. Ikke høy feber, men over 38 i kveld også. hoster og snørrer........
Hmmmmmm Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 her har hu 39grader, hoster og surkler, har varit hos legen idag med henne, og fikk pencillin før hu har betenelse i halsen og hade veldig mye slim i lungene... så jeg krysser fingrene for hu ska bli frisk, og blir hu ikke det så kommer hu bli veldig sjalu på lillebroren sin som er frisk....(begge går i samme bhg) føre året var begge syke på samme tid så begge missade lucia og nissefesten da.....
nickoline og supermann Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 skal se an til i morgen. kanskje vi tar en tur til legen! tilfelle. Kan virke som han har vondt i halsen Vi vill på nissefest!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå