GuriGuri Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Det bare dukket opp i hodet mitt her for en tid tilbake. Syns det er fint og spesielt, men eneste jeg tenker er at det kan være litt langt? Vanskelig dette her
melkekua™ Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Tenker da på Maria Magdalena..... men Magdalena er et flott navn ;o)
GuriGuri Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Hehe, ja jeg gjør jo det jeg også egentlig;-) Men alene vil jo det få en annen betydning for oss;-)
mamma&urokråka Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Syns det er fint jeg. Har egentlig aldri tenkt på det navnet før, men hvorfor ikke? :-)
månesol Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Nydelig navn!! Lyder kansje en tanke finere om man sier Magdalene......synes jeg da :-), Men absolutt fint :-).
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Synes det er nydelig jeg!! Kunne gjerne ha tenkt meg å bruke det som oppkalling fra min farmor som hette Magda, men samboern min liker det ikke!!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 min oldermor hette marie magdelene og må si att jeg har fått smaken på navnet jeg og
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes også det er flott! Bare det at jeg hadde ei som gikk 2 år under meg på skolen som het Magdalena.. Og hun blei bare kalt Magda. Kanskje ikke så fint? Tror faktisk hu bytta navn etter ungdomsskolen.. Men navnet i seg selv er flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå