Smil <3 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 fikk plutselig litt såre pupper og svimler hver gang jeg reiser meg......men kjennes ut som mensen er på vei....pleier å få litt vonde pupper....men gjerne 1 uke før...ikke så seint.....hmmmm...hva tror dere?
juliogdesember Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 krysser fingre for at du er gravid :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå