Gå til innhold

Hva lyder best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å få to barn med to forskjellige eller passe på å få to barn med den samme selvom forholde er på vei ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma det, vel. Vi lever da ikke i steinalderen. Folk gjør hva de vil for meg.

Skrevet

Jepp,helt klart.

Ikke noe over,under eller til siden, kun lurer.....

Skrevet

"jeg måtte bare gjøre meg ferdig med å få alle barna jeg ville ha før jeg sparket ut idiotbarnefaren....."

mot

"Forholdet vårt er ikke så bra, så det passer dårlig å få flere barn nå"

Skrevet

Ops, der glemte jeg å sette på et spørsmålstegn eller to på slutten.

??

Slik!

Skrevet

Førstnevnte for min del, men jeg driter i grunn i hvem andre lager unger med så lenge de klarer å ha noenlunde omsorg for dem.

Skrevet

Spiller vel egentlig ingen rolle. men for min del ville jeg hatt barn med to forskjellige. Er vel ingen vits i å bli gravid hvis man har tenkt til å gjøre det slutt? Er vel bedre å bare bryte. Kanskje finner man en man vil tilbringe livet med - å få flere barn

Skrevet

For min del er det greit å ha ei og slenge igjen ungene til når jeg er drittlei... ville vært en katastrofe hvis jeg skulle kjørt rundt omkring i Trondheim å slengt i fra meg en unge til 4 forskjellig møkkakjærringer:-)

Skrevet

Vet ikke hva som lyder best, siden de fleste situasjoner har et individuelt preg.

Men for min egen del så ville jeg valgt to barn med samme barnefar.

Hadde jeg vært i tyveårene så hadde jeg sikkert sagt at barn skal lages av kjærleik og ikke med noen man ikke kan se for seg å bli gammel med.

Vil jeg ha flere barn nå, så må det bli med han jeg allerede har barn med.

Men forholdet vårt er ikke på vei ned, som i ned i avgrunnen. Det er opp og ned og litt rett frem, alt ettersom.

Skrevet

Jeg tror ikke det ene lyder bedre enn det andre, men selv håper jeg at jeg kommer ti lå få alle barna med mannen min uansett hva som skjer med forholdet. Mye enklere å forholde seg til en far og et sett besteforeldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...