marita*mamma*har fått jenta Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 kjempefornøyd med ny vogn.skal bli stas og ut og trille med den om ca 2-3 uker.kjøpte ei emmaljunga edge duo. så nå lille tulla kan du bare komme...vi venter og venter:-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 det gjorde jeg også, kjøpte brukt vogn jeg da, kombi, den så nesten ubrukt ut, fikk med regntrekk, stellebag og nett for bare 1000kr. Hadde duo sist, men syntes det var så tungvint med bagen, blir bedre med løs bag.
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 ja man kan gjøre mange gode kjøp på brukte ting.hadde også kjøpt ei brukt om det ikke var for at sambo plent ville ha ny.han betalte den ellers hadde jeg vært fattig hehe hadde kombi sist jeg.var bra det.kommer nok kansje til og savne den bagen ja.
Mamma til mars jente Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Har også den vogna! Virker kjempe bra! Jeg må vente helt til i februar med å bruke den da Men den står klar på barnerommet alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå