suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Har kjøpt inn glitter i forskjellige farger. Har tenkt til å pynte med det på store kongler, tror dette blir fint. Har du noen andre forslag til ting vi kan pynte med glitter? Må være enkelt, siden barna mine er 2 1/2 og 4 år.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Du kan kjøpe kjeramikkpotter med hull i bunnen og lage juleklokker.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 1000 takk! Kjempegod ide`.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg kom på en ting til vi gjorde i barnehagen: Vi kjøpte isoporkuler, tredde de på strikkepinner, rulla de i glitter, hang silkebånd i, og vips; sa hadde barna laga julekuler. De knuser ikke engang ;-) Fåes i hjerter og stjerner også tror jeg.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 Ikke dum ide`det heller nei. Gleder meg til juleverksted her i morra.
Leona* Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Var på åpen barnehage i fjor, og da lagde de lykter med glitter. Barna hadde med seg syltetøyglass, babymatglass el.l. Så hadde de på lim og strødde på glitter. Ble ganske fine. Men jeg lurer på om det var en type glitter som skulle stå i stekeovnen slik at det festa seg skikkelig. Ellers så går det kanskje an å lage julekort med glitter. Hvis det ikke bare blir klin da... I hobbebutikker finnes det forskjellige figurer i finèr. Kan jo male f.eks hjerter, strø glitter på og henge opp med silkebånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå