somm@r Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg gleder meg sånn til jul i år. I fjor lå pappa for døden og vi hadde en trist jul. Feiringa ble ikke helt som vanlig kan du si. Som ved et mirakel, overlevde pappa og vi har han her ennå. Derfor gleder jeg meg sinnsykt til jul denne gangen, forhåpentligvis uten sorger. Men jeg har nok overdrevet en smule når det gjelder ungene. I fjor hadde de en trist og stille mor og det vil jeg ordne i år. De ønsker seg veldig Ds og de får de, pluss tre spill hver. I tilleg har jeg kjøpt en stooor pakke lego til hver. Men så var jeg på nettet og fant mye i playmobil og kjøpte for 1200 til hver! Til mitt forsvar kan jeg si at de har lite leker fra før, vi hat satset mye på uteliv og uteting før. Nå har de ofte venner med hjem, og bruker mer leker. Så jeg er nok ikke den som moderere denne julen. For å lette min samvittighet, gir jeg penger hver gang jeg ser en freslesearmegryte. Synes det er flott at de lager jul for de som ikke har så mye. Gleeeeeeder meg sinnsykt til julaften sammen med HELE familien min, latter og glede. God jul folkens!!!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Så kjekt at det gikk bra med pappaen (din eller barna sin?)! Hehe tok litt av med julepresangene der ja... det der hadde ihvertfall ikke jeg hatt råd til nå!
balsam Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 så godt å høre at julen blir fin i år... vet hvordan det er å ikke ha noen grei jul=( heldige du som kan ta deg råd til slikt=) KOS deg!!! det høres ut som du fortjener det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå