Gå til innhold

Og enda et innlegg om navn... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man ha som mellomnavn til enten Kaia eller Andrea? Synes Andrea er fint alene, men ALLE andre i familien har mellomnavn, så da blir det litt rart om lille gullet bare får et navn? Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syntes andrea marie er fint,men er enig med deg at andrea er finest alene

Skrevet

Kommer jo ann på om du vil bruke begge navnene til vanlig eller ikke da. Skal du det, burde det jo være noe som "fenger" litt :-) Syns egentlig det er fint med navnene alene jeg, men her er mine ideer:

Andrea Isabella

Andrea Elisabeth

Andrea Cecilie

(Litt vanskelig med Andrea, for jeg syns egentlig det er finest når det første navnet er det korteste, og da blir det jo veldig langt da... hehe)

Kaia Andrea :-)

Kaia Emilie

Kaia Alexandra

Kaia Madelene

Skrevet

Takk for svar! Masse fine forslag, men tar gjerne i mot enda flere. :-) Ikke lett dette... Tenk for et ansvar vi faktisk har når vi velger navn til barna våre!

Skrevet

Andrea Celine

Andrea Victoria :):):)

Ida Andrea

Kaia Victoria

Skrevet

Min prinsesse heter Andrea Sophie :o) Bruker begge navnene, og selv kaller hun seg "fie" for tiden, er litt over 2 år.

Skrevet

Andrea Kristine var veldig fint, og jeg likte Andrea Marie også. Regner med at Sofie er oppbrukt hos dere allerede;)

Kaia... Det var vanskeligere syns jeg.. Jeg liker forresten best Andrea, om du lurer på det:)

Hva med å se på navn i familiene deres for å finne mellomnavn? Oldeforeldre, tippoldeforeldre etc?

Skrevet

Sophie er nok oppbrukt hos oss ja.. :-) Det var forøvrig et navn vi fant i familien. Så da er det eneste fine "ledige" navnet fra slekten Martine, som kunne passet fint som mellomnavn, men blir litt teit når man har en gutt med Martin som mellomnavn... Hvorfor brukte jeg opp alle de fine navnene på de to første?? Skulle gitt dem kun ett navn hver og spart på de to andre... Men Andrea Kristine var jo fint! Det skal jeg lufte når mannen kommer hjem fra jobb. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...