Gå til innhold

Skrev interesse søknader.. Og tlf har ringt allerede.. =))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men egentlig sånn halveis i tvil da.. De ringte nå fra et parfymeri og lurte på om jeg kunne komme på intervju i morgen.. Skal dra ned.. men samtidig er jeg egentlig mere interesert i en annen jobb som jeg venter inkallelse til intervju..

Jeg har ikke lappen.., så fordelen med parfymeriet er jo at det er gåavstand til der jeg leverer mini i barnehagen.. Den andre jobben må jeg ta en ny buss videre for og komme til..

Så følelsan slit i meg ja.. hehe... =)

Men noen som vet ca timeslønn i et parfymeri?? Og ca hvor lenge man jobber når man jobber fulltid dagtid i forbindelse med at det ligger på et senter.. ( senteret åpner 10.00) vet at vi starter 09.30.. Og vi jobber jo ikke helt til 20.30 som senteret stenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke peiling men ville bare gi deg en klem og si lykke til

Skrevet

Takk sjaman.. =)) nesten så jeg tror jeg blir glad om jeg ikke får jobb etter intervjuet... hehehe.. Men håper jo samtidig at jeg kan få jobb der...

Jaja.. Dette kan bli et fint intervju,..;o

Skrevet

Når man jobber fulltid på et senter er det som regel en turnus på to kveldsvakter i uka og annenhver lørdag.

Hvor mange timer om dagen.....er det 7 det er....?

Skrevet

hmm.. Da vil jeg eventuelt være ferdig halv fem... Må sjekke hvor lenge barnehagen er oppe.. =)) Takk for svar.. =)

Skrevet

Hva skrev du i interessesøknadene??? Driver å prøver å få meg jobb jeg også... men sliter med søknader!

Skrevet

Ja, blekkspruten del dine tips med oss andre:)

Skrevet

Skrev det som en vanlig søknad.. Men skrev istedet i overskriften..

Interessesøknad som ansatt i deres bedrift

Og sendte med cv.. Noe som visstnok ikke er vanlig i interessesøknad.., men jeg gjør det uansett.. =)

Skrevet

Ja, skal se om jeg gjør det. Desverre er det ike bedrifter de trenger my kind i, men det er verdt et forsøk:)

Skrevet

Hva typer jobber er det du søker på da?? Det er bare og skrive inn noe som passer.. =) Jeg har sendt noe ala samme søknad til 7 forskjellige .. Gjorde det på fredagen og allerede fått tilbakemelding på 2.. 2 altså veldig forskjellig.. kundekonsulent/kontormedarbeider og i parfymeri.. hehe..=)

Skrevet

Ja, er mer kontorer og slikt. Men du skriver til ofentlig kontorer også? De er vel pliktig å lyse ut alt tenkte jeg...

Hva skriver du da? Det er jo ingen bedrift...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...