Gå til innhold

Lurer


På vei igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ca 6 + 3 uker på vei, hvis jeg hadde vært på innvendig ultralyd nå, hva tror dere de kunne sett da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ser man en liten reke med et bankende hjerte! :)

Skrevet

Jeg var på innvendig UL i uke 5 og uke 6, i uke 5 så dem ikke noe nesten, så bare antydning til plommesekken..

I uke 6 fikk vi se hjertet tydlig banke, men legen sa at det ikke var alltid man fikk se det så tidlig, jeg så både på førsta og denne at hjertet slo i uke 6..

Men jeg så ikke så mye annet en noe som liksom dunka på skjermen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...