På vei igjen? Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er ca 6 + 3 uker på vei, hvis jeg hadde vært på innvendig ultralyd nå, hva tror dere de kunne sett da?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Da ser man en liten reke med et bankende hjerte!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg var på innvendig UL i uke 5 og uke 6, i uke 5 så dem ikke noe nesten, så bare antydning til plommesekken.. I uke 6 fikk vi se hjertet tydlig banke, men legen sa at det ikke var alltid man fikk se det så tidlig, jeg så både på førsta og denne at hjertet slo i uke 6.. Men jeg så ikke så mye annet en noe som liksom dunka på skjermen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå