Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Så nå kan det lille nurket bare komme,tenkte å vente til januarsalget og bruke noe annet i vogna så lenge hvis han kom snart og jeg ville ut å gå,men da jeg var på barneutstyrsbutikken i dag så kjøpte jeg en Odenwalder pose. Sambo mente jeg hadde blitt lurt siden den var så dyr,var ikke verdt pengene mente han da......(økonomisk sambo jeg har),men mine foreldre skal betale den, de sa ivertfall at var det noe de skulle betale så var det bare å si ifra,og det er ikke mye de har kjøpt hittil...
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Er det dunposen du har kjøpt? Må si meg enig med din sambo - posen er for dyr! Men det var nå den posen jeg også ville ha, så den er i hus. ;)Kr. 1799...
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ja, det er den,jeg ville også ha den.............de nurkene våre er dyre......heldigvis så er det en engangsinvestering mye av det som blir kjøpt inn..
Dina1 Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Har åsså den type dunpose, å eg må si at eg gladelig betale så mye for den når eg ser ka dem tar for voksi posan no... Dem e jo enda dyrere. Dessuten e voksien helt håpløs å bruke, så den her posen ser for meg helt fantastisk ut!! Dyrt eller ikke dyrt:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Voksipose har ikke blitt aktuelt, jeg jobber i bhg og synes de er noe herk, de er så store og klumpete,koster mer gjør de også. Vi har simo kombi og ser ikke for meg en voksipose i den bagen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå