Gå til innhold

overtids jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem er fortsatt på overtid her inne?? og er dere kjeempe lei nå?? jeg vet at jeg er iallefall det, har så lyst å få min lille prins nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

er det bare meg igjen eller???:(

Skrevet

nope er her eg.. 2 dager på overtid.. huff drit lei håper d ikkje går for lenge før lille gutt vil koma ut..

jaja lykke til vertfall xkryserx fingrene for alle oss med overtid på at noe skal skje snart:o)

Skrevet

Hei,

jeg er også her ennå, 7 dager over.

Hadde rier i natt og reiste inn på sykehuset. Fikk beskjed om at jeg hadde bare 1 cm åpning og babyen lå høyt. Etter ca 2,5 t var det 2cm.

Ble sendt hjem igjen og skulle komme tilbake når riene virkelig tok av, sterke 45 sek rier med 1 min mellomrom. Venter fortsatt på disse jeg!!!!!

Dette går saaaakte gitt, er rett og slett skuffet og lei!

Hadde virkelig håpet av riene i natt ga utslag. De varte i ca 50 sek med 3 min mellomrom i over 5 timer. Har rier fortsatt, men ingen slike jordmor vil ha :o(((

Håper virkelig det skjer noe i løpet av natta/morgendagen.

Skrevet

uff stakker deg tralt, forstår virkelig at du er lei!! har ikke hatt en kynner en gang jeg, så sånn sett har jeg ikke lov å klage.. men er jo alikevel over termin og vil møte den lille.. utoooolmodig ja:)

Skrevet

Enda her jeg også, 5 dager på overtid. Begynner å bli veldig lei og vil såååå at ting skal skje. Får vel begynne med kjerringråd fra a til å og håpe at noe skjer ;)

Skrevet

ja, nå mener jeg virkelig at det er vår tur!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...