Gå til innhold

Han har bare ett par tissevåte bleier om dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har vært hard i magen siden han var noen uker gammel. Han er nå blitt 9 mnd. Fortsatt hard i magen, men nå klarer han å få avføringen ut selv.

Jeg har vært hos legen med han en del ganger. Ved 7 mnd. alder sluttet han å drikke mme, da ville han ikke ha noe av det. Han drikker heller ikke mye ellers. Kanskje 1-2 dl. i løpet av et døgn.

Han legger fint på seg og er frisk og rask. Han har aldri vært noe mer syk en litt forkjøla.

Men nå mente hs at jeg burde kontakte legen igjen, for han har ikke mer enn et par våte bleier i døgnet. Skal dem ha like mange våte bleier når dem blir såpass store? Han kan ha samme bleie i 3 timer å den er nesten helt tørr. Det lukter også veldig urin flere ganger til dagen.

Men legen vil ikke ta noen tester på han (de har bare såvidt kjente han på magen). De har aldri sjekka om han tåler melk (han drikker fortsatt ikke melk). De sier han tåler det så lenge han legger på seg. Men skal dem ikke gjøre noe med at han drikker så lite? Trodde ikke det var bra at det luktet urin og han hadde så få tissevåte bleier..

Eneste annet hs har sagt er at jeg skal ha lav terskel for feber..

Jeg må jo bare stole på legen, men jeg blir litt bekymret fordet da.. Har jo hørt om de som må trygle å be om litt bedre sjekk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han drikker 1-2 dl. væske utenom det som er i mat..

Skrevet

finn deg en annen lege og hør med han=)

Skrevet

Takk for svar..

Andre med lik erfaring?

Skrevet

Hva med å ringe barneavdelingen på sykehuset og høre der? De kan sikkert gi deg råd om hva du bør gjøre, eventuelt at du får komme der å fp ham sjekket.

Skrevet

Sist gang jeg ringte for å få råd der, så virket hun bare oppgitt å sa at jeg måtte ha henvisning..=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...