Slalotte Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 ..strippa for mannen sin? Jeg har veldig lyst til det.. Men må jo gå iallefall 2 mnd før jeg gjør det for er jo 10 dager til termin.. men hadde vært kult å prøvd.. Vil høre litt erfaring, om mennene likte det eller ikke.. Eller hva dere tror om mannen kommer til å like det for de fleste liker vel det..?
Slalotte Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2007 Ikke noen som har noe å komme med? Plz... vil gjøre det som en gave til han siden han har holdt ut med meg dette svangerskapet.. har ikke vært lett for han..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ja.. Jeg har gjort det.. Sambo maser ofte om at jeg skal strippe litt for han.. Hehe.. Så han elsker sånn.. Tror nok de fleste menn gjør det.. Han vil gjerne at jeg skal strippe litt nå når jeg er gravid også, men orken er liksom ikke helt der. Ikke sånn kjempe seriøse greier, bare å vrikke litt på meg mens jeg kler av meg..
Slalotte Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Hehe.. Takk for svar.. Har tenkt til å overaske han med det.. søkte litt på nettet og fant en bok, der står det vist alt så da er det bare å trene seg litt opp
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tror nok han blir veldig, veldig gla for det! =) Har selv ikke gjort det, men blir nok til det og en gang, vet min har lyst. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå