Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen:)

skulle bare legge inn den nye linken til hjemmesiden vår: www.gabriel230706.piczo.com

ta en titt og legg igjen et spor etter deg da vel! Da blir Gabriel og mamma glad =))

God jul alle sammen! =)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en helt utrolig nydelig gutt du har...! *Sukk*

Kjempepent navn og vakker side!:)

Skrevet

Tuuuusen takk =))

håper du la igjen et spor etter besøket =) er alltid koselig =))

Skrevet

jeg har også vært innom :) masse creds til deg for å ha laget en så fin side til en supergo gutt! har begynt på hjemmeside flere ganger jeg, men blir liksom aldri ferdig :P la i gjen hilsen i gjesteboka gjorde jeg og!;)

Skrevet

tusen takk for det =) føler liksom at jeg måtte oppdatere og gjøre om på siden og greier, men Gudene vet hvor mange ganger jeg har endret på hjemmesiden for å føle meg fornøyd =) det blir som typen min sier" Du kommer til å holde på med det der i ages for når du føler at du er fornøyd så finner du ut at du kan gjøre endringer her og der ++" hehe, så man blir liksom aldri helt ferdig =) jeg begynte med hjemmesiden for 2 år siden jeg, hihi;)

åååh, kjempefint med hilsen, nå må jeg skyndte meg å lese ;)

Skrevet

hehehe :P søt du er! men vet akkurat hva du mener ;) når jeg begynner med sånt blir jeg så engasjert og finner så mange ideer at jeg til slutt ender opp med alt for mange også gidder jeg ikke :P det enkle er ofte det beste sier man.. synd jeg ikke klarer å holde meg til det enkle! usj. men må si at du har fått et kjempe bra resultat! virkelig en av de beste "baby"sidene jeg har sett :) du har virkelig god grunn til å være stolt av den.. og gutten din!;)

Skrevet

men, hvor er du fra egentlig? langt fra oslo? mener å huske du skulle på julebord nemlig?:)

Skrevet

hehe, ja det er nettopp det- alle disse ideene =) hihi..

joda, jeg er ganske så stolt av hjemmesiden- har jo lagt ned så mye tid og arbeid med den så =) og for ikke å snakke om hvor stolt jeg er av Gabriel =) han er mammas skatt <33

så bildene av sønnen din her og han var kjempeskjønn da =))) hvor gammel er han nå? =)

joda, jeg bor i Oslo jeg vettu =) skulle jo være med på julebord og greier men ble ehrm.. forhindret- skrev et innlegg tidligere ;-D du da? bor henne du da? =)

Skrevet

flink er du :D marcus er nå straks 5 mnd, født 3. juli :) han er kjempe skjønn ja ;D hehehe..

aha, bor på jessheim jeg da :) men er en del i oslo. har månedskort vettu, så da er det enkelt å komme seg rundt ;) jeg kom meg heller ikke på julebord, selv om jeg egentlig skulle .. blæh.. men, bestefaren til sambo fikk hjerteinfarkt samme kvelden så passet ganske dårlig.. menmen, da satser vi på flere treff, ikke sant!;) kjipt for deg som dro helt til inngangen og ikke kom inn. usj. ser det for meg! :/

Skrevet

kjempefin side! så stor han har blitt:) tiden går jammen fort!

Skrevet

takk for det =) lagt mye tid i å lage den ;-D

ja han har blitt kjempestor! =) tiden flyr altfor fort!! :-p hva med din jente da? er ikke hun snart ett? =)

Skrevet

jo, hun blir 1 første juledag:) stabber av gårde og sier mamma, pappa, baby, vovov og greier. helt fantastisk og følge utviklingen, blir neste helt rørt jeg.

Skrevet

så spennende =) da blir det vel ekstra mye gaver under treet i år regner jeg med ;-)

ja det er kjempegøy å følge utviklingen så jeg skjønner hva du mener! synes d er helt sykt å tenke på at Gabriel snart er 1,5 år ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...