biboloo -over i 3pp Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hei:) Er helt ny her jeg, og tenkte jeg skulle driste meg til et lite innlegg.. Har nemlig bestemt oss for å bli prøvere- hurra!! Fjernet p-staven (som forøvrig har vært helt TOPP!!) for ca en uke siden, og går og tenker mye frem og tilbake i forhold til når jeg kan forvente å få mensen igjen... Noen som har noen erfaringer rundt dette med implanon, eggløsning, mensen og graviditet? Klem:)
lykkelig-mamma Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei ) jeg har hatt implanon i 2,5 år. Tok det ut 1 oktober. Fikk mensen ganske fort (litt før jeg egentlig skulle) men alt virket helt normalt. Vi mislykket første forsøk på å bli gravide, men håper nå...hat ikm i overmorgen....
biboloo -over i 3pp Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 okei:) da håper jeg at alt er i gang som normalt snart:) masse lykke til da!!
har4barn Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tok ut Implanonen i beg. av nov. i fjor, og 7.des fikk jeg en positiv test!! Så det gikk fort! (mistet i uke 18 da, men det var nok ikke Implanonens skyld)
biboloo -over i 3pp Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 oioi!! Dette høres jo helt fantastisk ut! Vi kommer nok ikke til å prøve så iherdig, men har bestemt oss for at det er supert hvis det skjer:) det er første barnet, så det er litt ekstra skummelt... Brukte du eggløsningstester? Eller?
har4barn Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Nei, vi brukte ikke el-tester. var bare utrolig heldige! Implanon tuller ikke med syklusen, den fungerer som minipiller, og hindrer bare egg i å feste seg. Lykke til!!
biboloo -over i 3pp Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 ok. Tusen takk! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå